lauantai 31. maaliskuuta 2012

31.3.

Eilen jouduin ikävä kyllä perumaan mun mustahuulitarhakotilovarauksen (olipas pitkä sana:D), kasvattajan vaikean elämäntilanteen vuoksi poikaset joutuvat siis horrostamaan ja en halua ottaa sitä riskiä et kun poikaset herätetään niin ne ei olekaan kunnossa :/ Varasin siis kaksi sagriinikotiloa niiden tilalle, ja ens viikolla lähden tarjoustalosta katselemaan niille smartstoreboksia ja jotain tarvikkeita. Taidetaan tyytyä näin alkuun ihan apteekista saatavaan kalkkijauheeseen nuiden kanssa, ja ostetaan/tilataan seepparia tai kalkkijauhetta sitten isompi erä kun on rahaa. Jotain kepukoita pitäis laittaa niille kiipeilyyn, ja kasveja sun muita viel sisustukseksi. Ja joku luola :3 Eli huhtikuun aikana meille kotiutuu siis kaksi sagriinikotiloa :)

Nyt pitäis alkaa pukemaan vaatteita päälle et ehtii käymään kaupassa ostamassa ruokaa tätä iltaa varten, ja sit pitäis viel vähän seurustella kanien kanssa, kunnes joudun taas julmasti telkeämään ne tuonne aitaukseen :c

Eilen siivottiin yhdessä Janin kanssa kanien häkki oikeen kunnolla, ja olin tosi iloinen et Janikin siinä halus auttaa :) Yhteistyöllä koko homma sujuikin paljon kätevämmin. Jani vaihtoi purut, mä pesin vessalootat ja häkin pohjat. Eilen oli aivan ylisöpöä, kun laitoin kanit taas vessaan yöksi.. :D No olen joka ilta antanut nuille hyvänyönsuukot ja toivottanut hyvää yötä. Eilen kun en niin tehnyt, niin Pöpö tunki ihan hulluna oven välistä kun olin menossa pois, sitten kun kumarruin antamaan kummallekin hyvänyönsuukot niin ei tunkenut enää ulos ollenkaan vaan jäi tyytyväisenä sinne mussuttamaan porkkanaa, ja koitti salakavalasti vilkuilla mua viel kun suljin ovea :3 Ehkä vain kuvittelen, mut silti, aikas sulosta :D

Nyt meen katsomaan et mitä nuo tuolla oikeen mekastaa, jotain ne taitaa tuhota, siltä ainakin kuulostaa.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti