maanantai 12. maaliskuuta 2012

Heipparallaa

Eiliset estetreenit meni omalta kannaltani vallan mainiosti: No Pöpö eikä sen enempää Veerakaan hyppineet niinkään mallikkaasti, mutta muuten kaikin puolin onnistunut päivä. Mukavaa seuraa, ja päivän kuvasatokin on ollut ihan kiitettävä. Ton manuaalitarkennuksen kanssa on vielä pikkusen hakemista, mutta harjotus tekee mestarin!

Jani oli myös iloinen kun sai tutustua meidän tulevan vauvapupun emään, Candyyn. Sai jopa hypyttää sitä :D Niin ja tungin sille syliin myös kaverini kääpiöjäniksen, ja ilmeestä kyllä näki et herra oli onneissaan, vaikkei sitä myöntänyt ;) Ihmetteli et kuin ne on niin pikkasia, ja heti autoon mennessä sanoi et haluaa itsekin yhden, ja hänelle ihan ikiomaksi! :D Siinähän hankkii. :)

Mukaan tarttui kaksi ruusuketta, toisen ostin ihan muutenvain, toinen voitettiin. Ostetussa lukee "en se minä ollut" :D, ja voitettu tuli hyvästä yrityksestä. :) Oon koko eilisillan ihaillut niitä, meidän eka voitettu ruusuke, snif :'3 Niin ja tulihan sieltä kotiin myös meidän tytöt vk-tatuointien kera! Numerot valitsin vähän ex tempore, mun ja Janin vuosipäivät komeilevat nyt kanien korvissa :D Pöpöllä 789, Veeralla 1202 :)

Tänään mennään koko luokan kanssa sokkokokin kuvauksiin, ja mulla ei oo mitään muistikuvaa että pitikö mun olla 25 vai 15 vaille siinä pysäkillä, saatika sitten että kummalla puolella tietä. No, aikaongelma on ratkaistu sitten sillä että meen aikaisemmin, ja kyllä näen sitten et kummalta puolelta tulevat hakemaan. :D Oon tällanen iänikuinen söhlääjä..

Nyt katselen kun kaikki kolme kanisteria makoilevat tuossa nätisti, jalat jokaikisellä levällään :) Myöhemmin tänään saatan tehdä vielä kuvapostauksen eilisistä kisoista :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti