lauantai 28. tammikuuta 2012

Kuvailua

Eilen siis tuli haettua Tiimarista isoja pahveja kanien "studiokuvia" varten. Kuvat onnistui Veeran kanssa hyvin mutta Pöpö ei millään keinolla tahtonut suostua pysymään siinä pahvin päällä, toinen sai jonkun maailman mahtavimman idean kiivetä mun syliin vaikka väkisin. Istuin siis polvilteen lattialla ja Pöpö kiipes ekaks polvien päälle, siitä rinnan päälle ja siitä koitti vielä jatkaa olkapäälle tai mun naamalle :'D Hullu kani. Eihän sitä voinut liian ylös päästää kun muuten olis hypänny varmaan selkäkautta alas ja vielä loukannut ittensä. Ja ne kynnetkään ei tunnu mukavalle kun ei ollut pitkähihasta päällä :D

Veerasta sain siis paljon kivoja kuvia, ja käytiin Veeran kanssa vielä ulkonakin. Hyvin toi jaksoi juoksennella pikku pakkasesta huolimatta. Kun mentiin takas sisälle ja oltiin hississä, niin sellanen vanhahko rouva siinä hississä sanoi vaan että "Mikä kani sulla on siinä, mä katoin ekaksi että se oli laukku!" Mitäköhän mahtoi rouva musta ajatella kun silittelen mun laukkua ja juttelen sille :'D Että näin tällä kertaa.

Tässä nyt muutamia kuvia Veerasta :3 :














Ja sitten vielä Pöpöstä yksi onnistunut kuva :



















Ai niin, voisin lisätä tähän nyt videonkin siitä Pöpön kiipeilystä :D Toinen alkoi kostoksi syömään mun housuja kun työnsin sen alas :c




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti