perjantai 26. huhtikuuta 2013

Lempäälän kisat + kevätkuvia


Viime viikonloppuna oli kisat Lempäälässä, minun kaneista Vimpula ja Käpyli hyppi
helpossa suorassa. Vimpula meni tuttuun tapaansa suoran kahdella virheellä, mutta tosi
hyvällä vauhdilla kuten aina. Esco mokailikin vähän enemmän.

Kisaamisen jälkeen Miian tyttö Paula hypytti Käpyliä sivummalla, keskivaikean korkuisella
radalla. Esco meni korkeimmat esteet puhtaasti mutta pituudessa vielä vähän oli hakemista.
Yritti kovasti ja kun pikkuhiljaa pidennettiin esteitä niin meni vaan paremmin ja paremmin!

Escon hyppelystä videota:

Sain myös vihdoinkin kameran laturin, ja säntäsinkin heti seuraavana päivänä kuvaamaan
kaikki kanit läpi. Takapihalta löytyi kiva metikkö jossa kuvaan kaneja varmasti useamminkin.
 Huomenna ja sunnuntaina onkin sitten lemmikkimessut, lauantaina minulla hyppii helppoa suoraa
Käpyli ja Vimpula :) Toivattavasti sujuu hyvin!

4 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kuvia! Millä kameralla kuvailet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) mulla on canon eos 550d mutta hyvän laadun tekee mun objektivi, sigma 30mm 1.4 :)

      Poista
  2. voi, vähän sulla on kiva blogi ! Taidan jäädä seurailemaan. :)


    Tässä on mun pupun blogi, jos haluut käydä kurkkaa ja liittyy lukijaks jos kiinnostaa! :)

    juulia-ja-honey-boy.blogspot.fi :)

    VastaaPoista